Lovely frens

Friday

Konvokesyen UiTM ke-77 - UiTM Perlis

Hari Semangat Berkonvo

Alhamdulillah,akhirnya aku berjaya jugak abeskan degree ni.
Syukur,terima kasih Ya Allah.
Dua tahun tu,dua tahun.
Ia bukanlah satu jangka masa yg panjang,bukan juga pendek.
24 bulan,cukup utk aku harungi macam2; kenangan manis,pahit,masin masam suma ada.

Paling x boleh lupa time perlis banjir besar.
Balik kelas malam,air naik tinggi. Banyak rumah yg dh separuh tenggelam.
Pakcik driver bas kata "Abeh la umah hampa,ayaq naik tinggi tau. Jalan sebelah sana pon dah tutup."
Ya Allah,laptop aku!
Kalau tenggelam abeslah,assignment suma.
Mana aku ada duit nak beli baru :'(
Dalam hati hanya berdoa je supaya laptop selamat.
Alhamdulillah,rumah kami kt tanah tinggi,Jejawi.
So x kena langsung cuma blackout je. Huhuhu...

Ah,macam2 lagi la.
Nak cita dari A sampai Z tahun depan pon x abes.
Yang penting,suma kenangan tu tersemat elok dalam diri.

Kini aku sudah masuk alam baru.
Alam pekerjaan trainee.
Sambil kerja sambil belajar.
Master? Tunggu konvo MT,then nk mtk AEON sponsor utk master. Boleh kot kannnn :)

Oh,pasal konvo degree,ini cita dia ;D

Konvo kali ni lagi best dari konvo yg sebelumnya.
Sebab pe?
Sebab aku xdpt selempang pink ;'(
Termissed satu sem.,sangat sedih.
Sudah kalah dgn abang pupu huwarghhhhhh.... ;(

Tp aku dapat yg tidak kurang jugak hebatnya.
Cukup untuk bahagiakan parent n diri sendiri bila announcer sebut nama ditambah dgn 2 words power kat belakang tu. Alhamdulillah.
Hehehe...tu yg paksa gak umi masuk dewan. And finally,umi masuk jugak.
Dengan acu titew. Banggewnyew (mulut berbelit-belit rasa u).

Ni adik2 and acu titew :P

Pas check-in homestay,terus bawak jubah gi tasik melati.
Nak shoot photo. And hasil dia? Ni lah,gambar merapu hahahaha..
Maafkan saya jika gambar2 dibawah akan menyakitkan mata,hati dan hidung anda.

27 November 2012:
Ni hao. Wo Puteri Hang Syuhada. Wo xihuan liulian <3

Sempat fly ke China bersama jubah :)

Serius panas gile time tu. Tp demi kenangan, ku gagahkan jua :P

Control ayu,pui!

Kemana saja pegi, jubah tetap dibawa bersama :)

Nak balik dah,tetiba lupa satu benda.Lompat!!!

First try:
Xtau apa yg farhan buat.
Aku dah lompat lama dah.
Wahyuni menari cam iklan F&N. Bukak tin,minum air F&N, menari kegumbiraan sambil mandi air F&N.
Akmal? Start enjin tu.

Result:
Farhan melompat dgn gaya yg sama.
Aku....hurm, mcm tu jugak.
Wahyuni. Happy yg sangat happy.
3,2,1...Akmal berjaya berlepas. Sambil melepas apaaaa... :P
Last:
Farhan x dah jejak tanah.
Wahyuni still happy.
Akmal. Suka hati je dak diploma ni pakai jubah degree.
Aku? Xpayah!

28 November 2012:
Kurang lagi seorang,masih belum sampai kot.
Dari depan,lari kejap ke belakang semata2 nak bergambo kehkehkeh...

Student berarak masuk.

Giliran ke 37.

Semua x sabaq nak naik stage. Paham.

With jiran seat. Wawa. Dh konvo baru kenal. Hukhukhuk.

A35, no gambar konvo. Huh,posmen x hantar pon lagi. Nak kono ni !

Amalia,housemate yg nyit nyit cengkerik :P
Farhana,roomate yg sangat rajin study. Tension aku tgk dia rajin. Hohoho...

Muka lapo,cenggitu le

Tangan tu,cer tgk. AEON sangattttt 

My only hero, ABAH.
Suka betul dgn bunga. Contra dari aku.





Geng perempuan bak kata Wahyuni.







Rakan seadvisor thesis,Madihah.

Ambil aura ANC utk master nanti hikhikhik...

Eira,Zam and Min.




Geng riuh dorm Taman Ira. Gua panggil diorang ni geng kpop je der...



Akhirnya BEREMPAT jua. HostelMATE, dormMATE, houseMATE, roomMATE, classMATE and assignmentMATE :D




Aku cam nak buang terus je topi je. Lantak ko la nak tersangkut kt pokok pon lalalalaaaa..










Motif nak tunjuk kawan kt belakang tp x masuk la plak depa ni cis!

Fokuskan mata anda utk dlm kereta sahaja, terima kasih :)

weeeeee....!!!!!!!!!
Abah xmau ngaku kalah :P









Erk,apa ni? 
Jawapan: Sejenis kenderaan panjang yg selalu didapati di funfair tetiba
ada di UiTM Perlis pada hari konvo. 
X naik pon :(

(Parking dekat nak naik jugak namanya mengada :P)


Ok dah abes suma gambar. Nak tido. Esok keja pagi. Daaaa :D
Assalamualaikum.

No comments: